• Київ Миколаїв Дніпро Вінниця Одеса Харків
  • [email protected]
09:00 - 18:00

В кошику немає товарів :(

Гарантія якості

ЯК ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ, НЕ СПОДОБАВСЯ ТА ІНШЕ? Переконайтеся, будь ласка, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи день купівлі.Перевірте, будь ласка, відсутність Вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненнюю Товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі) Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи: Документ, що підтверджує покупку, виданий Продавцем (акт приймання-передачі / накладна / чек або інший документ виданий Продавцем, що засвідчує факт купівлі) Гарантійний талон Документ, що засвідчує особу Ідентифікаційний податковий код (ІПН) Банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку (в разі оплати покупки банківською карткою) Зверніться за місцем придбання товару.